Reklama na wesoło: Have a break, have a KitKat

|

kitkatW niedługim czasie w Internecie pojawiła się kolejna marketingowa zagrywka dotycząca zarówno świata Windows Phone jak i Androida. Tak samo i tym razem na polu walki stoi Nokia oraz Samsung. Jednak w tym przypadku formą medialną jest Internet i Twitter, a nie – tak jak ostatnio – bilbordy i ruchome reklamy.

Za pomocą właśnie tego bardzo popularnego portalu niemiecki oddział Nokii podzielił się swoją opinią na temat ostatnich wydarzeń związanych z nazewnictwem kolejnej wersji systemu z Robocikiem w logo. Tak oto wygląda ten tweet:

kitkat nokia samsung

Spieszę z wyjaśnieniem dla niewtajemniczonych. Google w porozumieniu z Nestle ustaliło kolejną nazwę kodową dla Androida 4.4. Będzie to KitKat, czyli popularny wafel oblany czekoladą tej drugiej korporacji. Nokii niedługo zajęło wymyślenie sprytnej zagrywki, która po raz kolejny uderzy w Samsunga. Razem w połączeniu z popularną reklamą KitKata “Have a break, have a KitKat” (w Polsce: “Czas na przerwę, czas na KitKat”) i popularyzacją plastikowych modeli z serii Galaxy dostajemy właśnie taką ironiczną grafikę.

Finowie wyraźnie zapraszają do pojedynku Samsunga, który – póki co – nie odpowiedział w podobny sposób ani w żaden inny. Szczerze mówiąc to po przejęciu Nokii przez Microsoft, Koreańczycy mają ogromne pole do popisu w kwestii wyruszenia w ten bój. Nie zdziwiłbym się, że akurat ten temat może pojawić się na reklamie Samsunga w najbliższym czasie.

Jeżeli znacie jeszcze inne przypadki pasujące do tematu “Reklama na wesoło”, śmiało przedstawiajcie je w komentarzach.

źródło: The Verge


Autor: Łukasz Pająk

Student informatyki, niedoszły wojskowy (próby nie zaniecham!) i kierowca rajdowy/wyścigowy (już wiek nie pozwala :( ), maniak gadżetów i technologii, z którą lubi być na bieżąco.