Reklama na wesoło: dodatkowy obiektyw do smartfona

|

DSC QX100 sony

Witam w kolejnej, już trzeciej, części cyklu “Reklama na wesoło”. Tym razem nie mamy do czynienia z bezpośrednią reklamą jakiegokolwiek produktu, ale osoby zainteresowane w temacie bez problemu zorientują się kto do kogo i dlaczego pije. Po raz kolejny źródłem informacji jest Twitter, a precyzyjniej: oficjalne konto Nokii.

Jednak dla tych, których niedawno zakończone targi IFA w Berlinie nie przyciągnęły wyjaśniam. Sony zaprezentowało dwa zaawansowane akcesoria, które łączą się z telefonem za pomocą modułu Bluetooth. Są to zaawansowane obiektywy umożliwiające robienie jeszcze lepszych zdjęć, ale kosztem wymiarów. Można je przymocować za pomocą specjalnych uchwytów do urządzenia z Androidem lub iOS, a także trzymać w ręku lub postawić na statywie, co najlepiej prezentuje powyższa fotografia.

Gdy jest już wszystko jasne, przejdźmy do wspomnianego tweeta Nokii:

nokia twitter reklama

“Idealnie pasuje?”, pyta się Nokia swoich czytelników. Nie zabrakło również hashtaga “Trololol” dodającego nutkę ironii całej wiadomości. Dołączone zdjęcie przedstawia Lumię 920 z przylepionym obiektywem od lustrzanki:

nokia lumia 920 obiektyw

Tym samym Finowie po raz kolejny pokazują swoją wyższość w kwestii fotografii nad konkurencją, która na przeróżne sposoby stara się wyróżnić w tej kategorii. Wszystkie te zabiegi podgrzewają atmosferę przed pojawieniem się na półkach sprzedaży w wielu krajach phamery marki, czyli Lumii 1020, która notuje coraz lepsze wyniki.

Czy aby na pewno to jest dobry sposób na swoją promocję? To się dopiero okaże przy analizie sprzedaży fotograficznej Lumii na tle takich modeli jak chociażby Galaxy S4 Zoom czy też Xperii Z1.

źródło: twitter.com


Autor: Łukasz Pająk

Student informatyki, niedoszły wojskowy (próby nie zaniecham!) i kierowca rajdowy/wyścigowy (już wiek nie pozwala :( ), maniak gadżetów i technologii, z którą lubi być na bieżąco.