Platforma reklamowa wreszcie dostępna dla Polaków!

|


Platforma reklamowa Microsoftu – pubCenter – była do tej pory dostępna jedynie dla kilku krajów. Wiele osób rejestrowało konta podając fałszywy kraj tylko po to, żeby móc czerpać zyski z reklam w aplikacjach nawet tracąc na przeliczniku walutowym. W dniu dzisiejszym Microsoft rozesłał do developerów informację, że mają czas do 31 lipca na zmianę kraju na właściwy. Wszystko to za sprawą planowanego rozszerzenia usługi o nowe kraje. Jeżeli ktoś uzbierał więcej niż 50$ na swoim koncie, może je teraz bez problemów przenieść na nowe konto i rozliczać się we właściwej walucie.

Usługa w ciągu kilku miesięcy zostanie powiększona o 17 krajów: Austrię, Brazylię, Chile, Kolumbię, Czechy, Grecję, Węgry, Irlandię, Izrael, Luxemburg, Nową Zelandię, Portugalię, Singapur, Południową Afrykę, Koreę Południową, Tajwan.

Jest to naprawdę świetna wiadomość ze względu na jakość kontrolek dołączanych do usługi. Jak wiadomo, Google ma swoje Admob jednak kontrolka jaką dołączają jest wyjątkowo marnej jakości. Już na starcie potrafi sypać błędami. Z kontrolką od Microsoftu nie ma tego problemu i wszystko działa jak należy.

Ciekawostką jest też tabelka zamieszczona w mailu – wg niej Polska już ma dostęp do usługi. Reszta krajów musi czekać.
źródło: własne


Autor: Andrzej Stolarczyk

Haters gonna hate. But fuck them.